søndag den 7. oktober 2012

Så er jeg klar!


Så er alt pakket og klart, jeg har styr på det hele tror jeg da ihvertfald.

Klokken 14:30 køre jeg mod Billund lufthavn og er klar til at møde de andre før vi flyver kl. 17:55

Nervøsiteten er så småt begyndt at melde sig, det bliver spændende at se hvordan det kommer til at gå!

Mig og René Wiborg Henriken skal arbejde hos Pegler Yorkshire Group, det bliver spændende at se hvad de har af maskineri og hvordan de gør der over.

Mig og René vil blive indkvarteret privat hos en dame i Doncaster, bare at se hvordan Englændere bor tror jeg bliver spændende, noget andet er hvad man hører og hvordan det rent faktisk er.

Nå jeg vil lige double tjekke det hele før jeg smider taskerne ud i bilen.

Der kan forventes daglige opdateringer mens vi er der over

Følg med imorgen 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar