lørdag den 13. oktober 2012

13 okt

I dag bliver en kort opdatering.

Mig og René stod op efter at have sovet til kl 10 og fik lidt morgenmad.

Vi skulle så mødes med Christian Hansen og Søren i Doncaster på toget ind til meadow hall, jeg begyndte at få lidt trykken bag øjne inden vi skulle på toget men tænkte jeg var nok lidt dehydreret.

Jeg drak en flaske vand i meadow hall og fik det lidt bedre.

Så vi mødtes alle ved tram stop i meadow hall og tog til Vally Centertainment, der fik vi noget at spise, også fik jeg det endnu være!

Jeg besluttede mig for at tage hjem for jeg tror jeg har fået et migræne anfald.

Jeg nåede Heller ikke lige andet end til meadow hall igen hvor jeg skulle med bussen til Doncaster før jeg måtte på toilet og ja, se det kylling og pomfriter jeg fik i valley Centertainment igen.

Tog derefter bussen til Doncaster og gik hjem og har så lagt i sengen side. Kl 16.20 har det dog bedre nu men stadig på virket af det.

Vi må se hvordan det er imorgen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar